Update uit Aruba! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu Update uit Aruba! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu

Update uit Aruba!

Blijf op de hoogte en volg Christy

16 September 2014 | Aruba, Aruba

Bon Dia!
We zijn weer een maandje verder en dus weer tijd voor een kleine update.
In mijn vorige verslag heb ik verteld dat mijn vriendinnen bijna langskwamen op Aruba. Inmiddels zijn ze al weer 2 weken thuis. Wat was het leuk om de meiden weer te zien! Het was gelijk weer als vanouds. Lekker kletsen over van alles en nog wat. Er was natuurlijk een hoop bij te praten! Ze zijn in totaal 14 dagen bij ons geweest. Leuk voor Nick, 3 vrouwen in huis. Haha gelukkig kan hij het goed vinden met de meiden en heeft ook Nick het gezellig gehad! Omdat het mijn eerste week werken was bij de Kinderopvang, hebben ze zich een aantal keer zelf moeten vermaken. Gelukkig is het strand op een paar minuutjes lopen van ons huisje en konden ze dus zelf naar het strand toe. De andere dagen ben ik met de meiden op pad geweest & in het weekend gingen we met zijn vieren op pad! Ze hebben (bijna) alle stranden gezien van Aruba. We hebben ze een stukje van de Noord kust laten zien. We zijn een aantal keer uiteten geweest bij gezellige restaurantjes. We zijn natuurlijk wezen stappen! En we zijn op een Catamaran Boot mee geweest om te gaan varen & snorkelen. Ook ben ik in de periode dat Milou & Carmen hier waren jarig geweest! Natuurlijk top om te vieren met je eigen vriendinnen! Het weekend voordat ik jarig was hebben we een feestje gegeven voor al onze vrienden op Aruba. Zaterdag 23 augustus met als thema HAWAII. Het was de bedoeling dat iedereen verkleed kwam in een leuke Hawaii outfit en natuurlijk hadden we zelf ook meegedaan! Iedereen had hartstikke goed zijn best gedaan om er op zijn HAWAIIS best uit te zien! Het was dan ook een heel gezellig feestje en we zijn goed verwend met allemaal leuke kadotjes!

De week erna was ik dan echt jarig op donderdag 28 augustus. Omdat Nick op woensdag nacht het veld in moest voor zijn werk & het op woensdag altijd Ladiesnight in de stad is, ben ik met de meiden gaan stappen! Ik had nog een aantal vriendinnen meegenomen & om 00.00u kreeg ik een grote verjaardags cocktail die de meiden geregeld hadden! Met mijn Hawaii party had ik ook 2 opblaasbeesten, een aap en een flamingo. Deze was ik na het feestje beide kwijt. Met mijn verjaardag is de aap terug gekomen met een shirtje aan waarop staat CHRISTY 23. Hier mocht ik een hele avond mee lopen tijdens het stappen haha! Leuk verzonnen van Kelly! (De flamingo is nog steeds niet te voorschijn gekomen, iemand met teveel biertjes op dacht vast deze is leuk voor in het zwembad!)

Donderdag op mijn verjaardag zelf ben ik super verwend! Van de meiden heb ik hele leuke armbandjes gehad. Van Nick een nieuwe zonnebril. En Milou had ook allemaal kadotjes meegenomen in haar koffer van het thuisfront! Van papa en mama heb ik een nieuwe stijltang gehad en van oma een nieuw paar slippers. Super verwend dus! We hebben deze dag lekker aan het zwembad gelegen (iets rustiger aan gedaan ivm de ladiesnight de nacht ervoor haha) & savonds zijn we uiteten geweest bij Texas de Brazil. Dit is een steakhouse. We hebben heerlijk gegeten & er is zelfs voor me gezongen door al het personeel. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me ECHT jarig heb gevoeld & een hele leuke verjaardag heb gehad in Aruba!

Een paar dagen later was het al weer zondag 31 augustus en moesten de meiden al weer naar huis.. De 2 weken zijn omgevlogen & ik vind het super leuk dat de meiden zijn langs geweest! Ik ga ze weer hartstikke missen!

Vorig weekend hebben we alweer het volgende feestje gehad. ELECTRIC FESTIVAL. 1 van de grotere festivals hier op Aruba! Van woensdag tm zondag was het feest. Wij hadden kaartjes voor vrijdag, zaterdag en zondag. Helaas kon ik vrijdag niet mee gaan feesten want ik had al vanaf donderdag een buikgriepje opgelopen op de Kinderopvang. Veel overgeven en het was dus op dat moment iets verstandiger om thuis te blijven. Gelukkig was ik zaterdag weer een heel stuk beter & kon ik het feestje natuurlijk niet missen. Samen met de andere meiden en Nick zijn collega's zijn we gaan feesten op Nikky Beach! Het was heel erg leuk & gezellig. Zondag zijn Nick & ik ook nog even gaan kijken maar toen was het al een stuk rustiger en zijn we weer snel naar huis gegaan.

Het werken op de kinderopvang gaat goed! Inmiddels werk ik er al weer langer dan een maand. De kindjes beginnen me steeds beter te kennen & ik hun! En dat is leuk! Je gaat steeds meer van ieder kindje af weten & hoe mee om te gaan. Vorige week heb ik voor het eerst alleen bij de baby’s gestaan. De fles geven & kleine hapjes. Ook dat ging prima!

Met het bezoek gaat het ook snel. Vrijdag 12 september is het volgende bezoek alweer aangekomen! Mijn oma de boo & tante Corrien. Stoer hoor, oma van 72 in het vliegtuig naar Aruba! Ze hebben een lange vlucht gehad want hadden nog een tussenstop in Curacao, waar je het vliegtuig nog even uit moet. In totaal duurde het 14 uur om van het vliegveld Schiphol op het Arubaanse vliegveld Reina Beatrix te landen. Pittig reisje dus! Ze waren rond kwart voor 10 savonds onze tijd geland. We hebben thuis nog even samen wat gedronken & toen lekker gaan slapen na die lange dag. Ze blijven tot zondag 21 september.

Nick is gisteren vertrokken naar Curacao! Hij blijft daar van maandag tm zaterdag voor een schiettraining. Ze zijn met de boot heen gegaan (7 uur varen, terwijl het met het vliegtuig maar 20 minuutjes is!). Zaterdag komt hij weer thuis en blijft hij een weekje in Aruba & daarna gaat hij weer voor 2 weken weg naar Curacao. Ik vind het dus wel fijn dat Oma & Corrien hier nu net zijn want dan zit ik niet alleen! De volgende 2 weken dat hij weg gaat, van 29 september tm 12 oktober, heb ik geen bezoek en ben ik dus wel alleen. Gelukkig doen we ook leuke dingen met de meiden want alle meiden zitten natuurlijk zonder vriend op het moment! Alle mariniers zijn naar Curacao. Vanavond gaan we met een groepje meiden lekker gourmetten! Super gezellig! Oma & Corrien zijn op dit moment weg met een excursie, op safari toer!
Vorige week heeft Nick nog een keer ceremonieel moeten staan. Opening der Staten op Aruba. Op de foto's zie je hem lopen.

Van het weekend hebben mam & pap me weer blij gemaakt want ze komen nog een keer naar Aruba!! Wie had dat gedacht.. Mama met haar vliegangst. Ik was al super blij dat ze überhaupt langs kwamen en nu komen ze nog een keertje! Heel leuk! In December komen ze gezellig langs, even de winter in Nederland ontvluchten haha. Ook broer Roy heeft geboekt! Ook super leuk! Helaas wouden/konden er geen vrienden van hem mee dus heeft hij alleen een vlucht geboekt. In November komt hij ons 2 weekjes opzoeken. Even bij zusje langs haha. We zijn benieuwd hoe hij het gaat vinden hier!

Zoals jullie al lezen hebben we genoeg bezoek! We zitten nu dan ook echt vol. Iedere maand is er wel iemand langs geweest & na oma en corrien hebben we nick zijn broer & vriendin nog die langskomen. Hun komen aan op de dag dat Nick terug komt vanuit zijn laatste week Curacao. Ze verblijven eerst een aantal dagen in een hotel en komen dan nog een weekje bij ons in huis. Drukke boel in huize Hillebrand/de Bruijne! Mocht er nog iemand willen boeken, helaas ons pension is vol haha!

Tussendoor hebben we nog wel een aantal weekenden dat we lekker samen kunnen genieten. Want de tijd vliegt echt voorbij. Dat had ik van te voren nooit gedacht maar we vinden het echt heel snel gaan. Voordat we het weten zijn we weer terug in Nederland. Deze weken mogen van mij wel iets sneller gaan, omdat Nick weg is haha. Maar als Nick terug komt uit Curacao is het al weer oktober!

Nou ik ga nog eens wat schoonmaken in ons huisje & vanmiddag werken bij de opvang!

Groetjes aan iedereen in Nederland!
Veel liefs van ons

  • 22 September 2014 - 19:21

    Oma De Boo:

    Nou chrisje,ik ben blij dat ik die reis naar Aruba heb gedaan,want dat kan niemand mij meer afnemen. En al zijn wij geen zonaanbidders we hebben er toch van de genoten.Nogmaals heel veel Dank.Liefs vanOma(en opa) Doeeeiiiii

  • 30 September 2014 - 11:03

    Dien Hillebrand:

    hoi nick en christy. een zeeuws berichtje voor jullie, het zou tijd worden. ik heb er de pee in dat we je niet gefeliciteerd hebben. we konden geen mailadres meer vinden dus ging het over.sorry!maarzo te horen heb je een fijne verjaardag gehad en zo veel loge''s.fijn dat het goed gaat met jullie. hier gaat alles in zijn gewone gangetje. zo nu en dan eens een dipje maar dat hoort erbij als je niet meer zo piep bent. het gaat langzamerhand herfstig worden. we hebben veel mooi weer gehad en veel buiten gezeten. jullie zullen een andere herfst hebben. misschien wat meer regen? fijn dat je werk je goed bevalt. straks passen we weer op milla. pas vijf geworden. een echte wijsneus,maar lief. met hans gaat het nog al aardig momenteel. dat ging een poos niet zo goed. hopelijk blijft het zo. lieverds ik ga stoppen. opa moet het voor mij afsluiten. liefs voor jullie en tot horens. oma.

  • 14 Oktober 2014 - 20:40

    Wim En Paula :

    Hallo jonge luitjes,
    Eindelijk weer eens een reactie , maar ik weet dat jullie het druk hebben en dat geldt hier ook. Dus dan heb je wel plannen om het te doen , maar als je ze niet uitvoert schiet het niet op. Want het is al weer even geleden dat je oma en tante geweest zijn, die het overigens super hebben gehad, dus toen ze weg waren en jou mooi verhaal gelezen had was ik van plan gelijk te reageren. Maar als je ze niet uitvoert komt het niet goed.Dus vandaar. Maar ik begreep dat jullie nog steeds regelmatig bezoek hebben, want de een komt en de ander gaat, zoiets toch !!
    . Je zouden altijd nog een hotel kunnen beginnen in Aruba want je krijgen klanten genoeg denk ik. Maar echte Hollanders kunnen Holland niet echt missen natuurlijk. Maar momenteel is het hier herfst en dat heeft ook wel wat. Lekker met de kachel en kaarsjes heel gezellig allemaal. Maar de tijd vliegt zien je wel, het is al weer oktober en voor je het weten zijn je weer hier. Maar voorlopig krijgen je nog bezoek genoeg dus je zullen je niet gauw vervelen. Maar wel leuk dat je ook werk hebt Christy , dat is ook mooi tijd verdrijf. Nou lieve mensen we wensen jullie nog veel succes met alles en blijf genieten. Lieve groetjes van Wim en Paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Christy

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 13948

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: