9 maanden van huis! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu 9 maanden van huis! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu

9 maanden van huis!

Blijf op de hoogte en volg Christy

16 Oktober 2014 | Aruba, Aruba

Bonbini!

16 oktober vandaag. Dat betekend dat we vandaag precies 9 maanden op het eiland zijn! Want we zijn 16 januari in het vliegtuig gestapt! Wat een lange tijd al!

In mijn vorige verslag schreef ik over mijn oma en tante die op bezoek waren! Ze hebben het hier goed naar hun zin gehad & ik vond het super tof dat mijn oma en mijn tante naar Aruba zijn gekomen! Zeker voor oma was het een hele reis. Maar dat heeft ze toch even gedaan en we hebben lekker samen genoten in het zonnetje. Bedankt oma & corrien!

Op 21 september zijn ze terug gevlogen naar Nederland. Gelukkig was Nick de dag ervoor al weer thuis gekomen van Curacao. Hij is een weekje in Aruba gebleven en op maandag 29 september is hij weer vertrokken voor 2 weken naar Curacao, voor de internationale oefening Tres Kolos samen met 400 andere militairen! Zoals op Facebook staat omschreven: "Zowel de mariniers van Aruba, de landmachtcompagnie in de West, de Curacaose Militie als een compagnie Franse militairen van Martinique en Frans Guyana staan klaar voor een uitdagende twee weken samen trainen. Goed voor de internationale banden in het Caribische Gebied!"

Deze 2 weken had ik geen bezoek en dat duurde dus ook weer wat langer voor hij weer naar huis kwam.. Gelukkig heb ik veel leuke dingen gedaan met de andere meiden. Ook hun vriendjes waren mee naar Curacao dus zat iedereen eigenlijk alleen thuis. We zijn een aantal keer uiteten geweest met de meiden, hebben een keer gefonduet bij ons op het park & een spelletjesavond gehouden bij iemand thuis. We hadden allemaal wat lekkers thuis gemaakt om te eten en zo hadden we een soort van tapas avondje! Lekker!
Verder heb ik natuurlijk gewoon gewerkt en zo gingen de dagen vanzelf voorbij en was het weer 12 oktober. De dag dat Nick weer terug komt van Curacao, en gelukkig even niet meer weg moet, maar ook de dag dat er gelijk nieuw bezoek aankomt! Joy & Stephanie. Nick zijn broer samen met vriendin.
Ze verblijven t/m vrijdag 17 okt. (morgen) in een hotel & daarna komen ze nog een weekje bij ons in huis! Zo hebben we nu nog een aantal dagen met zijn tweeën kunnen genieten want Nick was maandag, dinsdag en woensdag vrij! Maandag, 13 oktober, waren Nick en ik al weer 8 jaar samen! Wow wat vliegt de tijd! Als verrassing heeft Nick mij meegenomen naar het Renaissance eiland. Dit is een prive eiland wat hoort bij het Renaissance hotel. Ook hadden we er 1 nachtje bij in het Renaissance hotel, dus word je gratis met een bootje naar het prive eiland gebracht. Dit eiland heeft 2 hele mooie strandjes, veel hangmatten en er lopen flamingo's los tussen de gasten. Geweldig dus! We hebben heerlijk genoten samen.

Dinsdag moest ik weer gewoon werken en had Nick een middagje voor zichzelf. Woensdag hebben we Joy & Stephanie opgehaald en zijn we met zijn viertjes naar het strand geweest. Vandaag en morgen moeten Nick en ik allebei weer werken. Na werktijd halen we Joy & Stephanie op en gaan we genieten van ons weekend met ons bezoek!

Ook voor Roy gaat het niet lang meer duren. Over 2 weken vliegt hij ook al weer naar Aruba! KLM & Arke verdienen goed geld aan al onze gasten haha!

Het laatste nieuws is groot nieuws voor degene die het nog niet via via gehoord hebben. Nick en ik hebben verlengd! Dat betekend dat we langer op Aruba blijven, en wel 4 maanden. We hebben voor 4 maanden bijgetekend. We komen dus niet op 16 januari 2015 terug maar in de maand mei komen we naar huis. Ja dan komen we echt naar huis haha. We hebben het zo goed naar ons zin hier en de tijd vliegt voorbij dat we dachten we moeten deze kans pakken. Je kan 1 keer verlengen en dat hebben wij nu dus gedaan. Nog 7 maanden te gaan! :)
Gelukkig kunnen we ons huurcontract van ons huisje verlengen en hoeven we niet te gaan verhuizen. Misschien komen we tussendoor nog een keer naar Nederland maar dat ligt eraan of we beide vrij kunnen krijgen en of er een redelijke prijs komt voor een ticket naar Nederland.
Voor de komende 2 maanden gaan we eerst nog genieten met ons bezoek! Nick zijn broer, mijn broer en daarna pap & mam nog een keer!!!

Zoals we hier zeggen:
Life is better on the beach!

Groetjesssss xxx
Chris & Nick

  • 19 Oktober 2014 - 19:47

    Oma De Boo:

    Hoi Chrisje,nou die 2weken dat Nick weg was zijn vast snel voor bij gegaan,want je hebt je wel vermaakt lees ik hier.En nou weer bezoek uit Nederland,nou het kan niet op bij jullie maar wel leuk.Nou veel plezier met je loge's en dan nog even en dan komt je Broer eindelijk. Groetjes weer en Liefs van Oma en Opa uit Kats

  • 24 Oktober 2014 - 21:04

    Wim En Paula :

    Hallo jonge luitjes,
    Wat vliegt de tijd toch , voor je het weten zijn je weer terug. Alhoewel je 4 maanden bijgetekend hebben kunnen je mooi overwinteren in Aruba . Heel verstandig hoor. Want wat zijn nou 4mnd ,die vliegen net zo hard als de afgelopen tijd toch !!! En hier zitten we in de regen periode, dus echt herfst weer. Maar dat heeft ook wel weer wat, gezellig de kachel en kaarsjes aan, met natuurlijken heerlijk glas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Aruba

Christy

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 13944

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: