Op vakantie in eigen land! - Reisverslag uit Kortgene, Nederland van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu Op vakantie in eigen land! - Reisverslag uit Kortgene, Nederland van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu

Op vakantie in eigen land!

Blijf op de hoogte en volg Christy

21 December 2014 | Nederland, Kortgene

Hallo Holland!!
Jaaaa wat een verrassing! Ineens stonden we op Amsterdam Airport! Voor degene die het nog niet weten, Nick en ik zijn maandag 15 december aangekomen in Nederland :) We konden het niet laten om gezellig kerst in Nederland te vieren en hebben nog een lastminute geboekt! We gaan hier 3 weken genieten met familie & vrienden!!

Mijn laatste reisverslag was op vrijdag 27 november. Die dag zijn papa en mama weer aangekomen in Aruba, voor de tweede keer! Wat was het weer fijn elkaar te zien, na 5,5e maand! Eerst heb ik nog een weekje gewerkt in de Kinderopvang maar daarna had ik vakantie. Dus een volle week de tijd om leuke dingen te doen met pap en mam. Omdat ze natuurlijk al een keer eerder zijn geweest, in mei, hoefden we niet meer heel het eiland te laten zien en wisten ze zelf ook precies waar ze wel en niet moesten wezen, ideaal! We hebben heel veel op het strand gelegen (dat is wel te zien aan hun lekkere bruine kleurtje haha), zijn veel uiteten geweest, thuis lekker gebarbecued op ons eigen terrasje, veel happyhours meegepakt (2 cocktails voor de prijs van 1 hmmm), dagje Oranjestad geweest, we hebben de hooiberg beklommen & zijn een dagje naar het Renaissance Island geweest! Genieten dus!

"De Hooiberg is een 165 meter hoge heuvel op Aruba. De berg lijkt typisch op een hooiberg, vandaar de naam. De heuvel bevindt zich in het midden van het eiland en kan van vrijwel elke plek worden gezien. Er zijn 562 betonnen treden die naar de top leiden. Op een heldere dag kan vanaf de top van de Hooiberg Venezuela worden gezien." Helaas was het bij ons niet zo helder dat we Venezuela konden zien.. Wel is het ons gelukt de top te bereiken! Behoorlijk warm hoor, sochtends om 10 uur met 28 graden in je nek haha!

Papa en mama bleven 2 weken. Tot donderdag 11 december. Omdat mama op 9 december jarig is hadden we natuurlijk een leuk cadeau voor haar! Met zijn vieren een dagje naar het Renaissance prive Island met de flamingos! Ook kregen papa en mama er een nachtje bij in het Renaissance Hotel. Gelukkig vonden ze het super leuk!

Op donderdag 11 december zijn ze weer vertrokken naar Nederland.. Wij wisten toen nog niet dat we zelf ook naar Nederland zouden gaan maar hadden het wel in onze gedachten. Vrijdag 12 december zijn we goed gaan zoeken naar de goedkoopste reis naar Nederland en hebben we dan toch geboekt! Van maandag 15 december tot maandag 5 januari zijn we in Nederland, 3 weken! Heerlijk om even thuis te zijn! Fijn om iedereen weer te zien, familie & vrienden! Gisteren gelijk even met mijn vriendinnen op pad geweest. Bioscoop & even wat borrels in de stad. Super leuk om iedereen weer tegen te komen! Nu komen natuurlijk de feestdagen eraan, Kerst en Oud&Nieuw dus dat worden nog hele gezellige dagen.

Voor degene die denken dat ik hier ben voor vakantie, mijn kapsalon is gewoon open! Als je geknipt/gekleurd wilt worden, graag een berichtje en we plannen een afspraak in! Voor mijn klanten maak ik natuurlijk altijd tijd :)

Op maandag 5 januari zullen we weer terug vliegen naar ons Happy Island! Dan gaan we nog 5 maanden genieten op ons warme eilandje! Maar nu eerst genieten van onze (korte) tijd in Nederland!!

Voor iedereen die we niet zullen zien in deze periode, alvast hele fijne Kerstdagen & een gelukkig nieuwjaar !!

Veel liefs uit Kortgene,
Christy & Nick

ps. Het is wel even wennen aan de temperatuur hier in Nederland... Brrrrrr!

• 21 December 2014 - 17:52

Wim En Paula :

Hoi vakantiegangers,
    Dat was even een verrassing voor het thuisfront .En natuurlijk ook even de feestdagen mee pikken in Ned , dat vindt de Fam geweldig denk ik. En alleen maar leuke dingen doen, tevens even proberen om de terug te verdienen door de kapsalon open te zetten. Slim hoor Christy een echte vakvrouw . Nou we wensen jullie hele fijne kerstdagen en een super 2015. Want dat wordt straks aftellen als je weer terug zijn. Geniet ervan en heel veel lieve groetjes van ome Wim en tante Paula .

• 21 December 2014 - 19:10

Oma De Boo:

Nou nu eens een reisverslag uit Nederland.En je vriendinnen stonden wel raar te kijken zeker dat je er ineens waren.En ook alle andere bekenden natuurlijk.Want dat was echt een verrassing.Nou geniet er van,want het is zo weer voorbij.IK zie je nog wel.Liefs Oma en Opa.