Onze eerste maand in Aruba! - Reisverslag uit Eagle Beach, Aruba van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu Onze eerste maand in Aruba! - Reisverslag uit Eagle Beach, Aruba van Christy Bruijne - WaarBenJij.nu

Onze eerste maand in Aruba!

Blijf op de hoogte en volg Christy

18 Februari 2014 | Aruba, Eagle Beach

Hallo iedereen!
Hier weer een verslag uit Aruba.
Inmiddels zijn we weer 2 weken verder, Nick is weer 2 dagen thuis & mijn vriendin is er alweer langer dan een week.
De eerste week heb ik veel gedaan met de andere meiden. Hun vriend zat natuurlijk ook in Amerika. We hebben gezellig bij elkaar gelogeerd zodat we niet alleen waren. Verder veel naar het strand geweest en s'avonds ook vaak ergenst wat wezen drinken.
Vorige week zondag is m'n vriendinnetje aangekomen. Er was gelijk een heel leuk festival hier op het eiland en aangezien ze gelijk zin had in een feestje zijn we daar na toe geweest! Ze heeft gelijk de meiden leren kennen en het was een gezellige avond.
Ook heb ik mijn eerste botsing hier gehad.. Wat een drama dat verkeer in Aruba! In plaats van eerst richting aangeven en dan remmen, doen ze het hier andersom. Eerst volaan op de rem, en dan nog eens richting aangeven. Of terwijl dan zit je er al bovenop! Goed oppassen dus. Mijn botsing ging gelukkig heel zacht en er was dus ook weinig schade. De auto achter mij botste achterop mij omdat ik achteruit reed. Het was dus eigenlijk mijn fout, maar de gene achter me had totaal geen afstand gehouden dus ik zat er gelijk bovenop. We schrokken heel erg, mijn vriendin was er ook bij, maar gelukkig hebben wij niks en ook mijn auto had geen schade. Bij de andere auto zagen we ook geen schade maar de man van de andere auto zei dat heel zijn ventilator binnenin zijn motorkap kapot was door mij. Gelukkig is de politie en de verzekering erbij komen en die zeiden dat de schade van zijn ventilator waarschijnlijk al was maar hij mij de schuld wil geven zodat de verzekering zijn grapje kan betalen. Ik heb er nu nog steeds niks van gehoord dus als het goed is hoef ik niks te betalen. Gelukkig! Er gebeuren hier zoveel ongelukjes per dag.. Wij wonen tegenover het Hospital en horen vaak per dag de ambulances op en af rijden! Maar genoeg afstand houden en niet te hard rijden scheelt al een hoop.
De andere dagen zijn we met ze alle naar het strand geweest, ladiesnight, uiteten, geshopt en gestapt. We hebben ons goed vermaakt dus. Ik miste Nick natuurlijk wel heel erg want je zit toch ineens 'alleen' op het eiland. Maar doordat we veel leuke dingen hebben gedaan ging de tijd wat sneller. Zondag is Nick weer thuis gekomen. Angelique en ik hadden smiddags al lekker wat boodschappen gedaan zodat we savonds konden BBQ'en, Nick zijn favoriet! We hebben hem opgehaald op de kazerne & dus lekker geBBQ't. Jammer genoeg moest hij maandag weer gelijk aan het werk.. Wel mag hij donderdag en vrijdag opnemen als vrije dagen! Waarschijnlijk neemt hij alleen vrijdag vrij zodat hij de andere dag kan meenemen voor een volgende keer.
Nu is Nick ook weer aan het werk en gaan Angelique en ik zo lekker naar het strand. Morgen heb ik nog een gesprek bij een andere kapsalon. Kapsalon Knipoog. Als ik dat gesprek heb gehad ga ik kiezen welke salon mij het leukst lijkt & waar ik wil gaan werken.
Komende dagen & weken gaat de Carnaval hier echt beginnen & hebben we verschillende optochten enz. De Carnaval bestaat dit jaar 60 jaar in Aruba en dus word het nog groter dan anders gevierd! Ik ben benieuwd!
Gister heb ik nog maar een tondeuse gekocht met een Arubaanse stekker want Nick zijn haar begon toch aardig lang te worden.. In plaats van binnen achter de spiegel heb ik hem nu buiten geknipt! Deze tondeuse gaf wel wat meer gas & dus is het kopje weer kort haha. Wel even wat improviseren, dan de luxe van m'n salon in nederland. Maar het komt allemaal goed.
Ik zal nog wat foto's toevoegen van de afgelopen weken zodat jullie ook kunnen zien hoe en wat!
Groetjes aan iedereen!
Liefs, Christy & Nick

  • 18 Februari 2014 - 21:30

    Ramona:

    Zo leuk om te lezen!
    Je hebt het er toch al aardig naar je zin!
    Dat jaartje vliegt vast voorbij.
    Ben wel een beetje jaloers op je hoor,
    die carnaval schijnt echt leuk te zijn!
    Ik wens je nog een hele leuke tijd en
    Ben benieuwd waar je komt te werken!
    Groetjes Ramona

  • 19 Februari 2014 - 07:54

    Jeannet Beerens:

    Goedemorgen Christy. Weer een eg leuk verhaal, alleen jammer van je kleine ongeluk gelukkig niets ernstig! Lees ook wel dat je geniet met je vriendinnen en nu natuurlijk weer met Nick die weer heel terug is. Sterkte bij je gesprek en we gaan lezen welke kapsalon het is geworden.
    Groeten en liefs vanuit een langharig Kortgene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Eagle Beach

Christy

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 13962

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 25 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: